אז מה הן תוצאות המדגמים?

חלק מתפקידנו כמנהלים וכבעלי העסק זה לקבל החלטות ולהכריע בין אפשרויות, כאשר לעתים ישנן החלטות קשות או מורכבות ואנו ממש 'נקרעים' בין האפשרויות השונות.

היום אני רוצה לשתף אתכם בשיטת עבודה בה אני משתמש רבות בעת קבלת החלטות.


יש לכם התלבטות בין 2 אופציות? תוהים האם רעיון מסויים הוא טוב? בדקו האם אפשר פשוט לערוך מדגם – לנסות כל אחת מהאפשרויות ולבדוק מהן התוצאות בכל אחת מהן.


הנה דוגמא – אתם מנסחים ללקוחות הודעת טקסט עם הזמנה להירשם לתפוצת הוואטסאפ שלכם, ואתם מתלבטים בין 2 ניסוחים.

במקום להכריע 'על עיוור', קחו קבוצה קטנה מהלקוחות, פצלו אותה לשניים ונסו את 2 האפשרויות. את הניסוח המנצח שלחו לכלל הלקוחות.

במקרים רבים, בדיקה כזו שווה זהב.


אז במקום להכריע מה נכון תיאורטית, הכריעו פשוט לפי מה שעובד בשטח.


בהצלחה!


אפרים.


----

רוצים לשדרג את החשיבה העסקית שלכם?

הצטרפו לקהילת העסקים של יעדים בוואטסאפ, בה חברים מעל 700 בעלי עסקים הנהנים מידי שבוע מטיפים איכותיים, מועילים ויישומיים לעסק!

לחצו כאן!