לנצח את הפרעות הקשב! – 2

בטיפ הקודם כתבנו על בעיות הקשב והריכוז שיש לכולנו עקב היותנו מוצפים במידע כמעט כל רגע נתון.

עוסקים בשיווק ופרסום אינטרנטי? יש לכם דף מכירה של השירותים שלכם?

אם כן, כדאי מאוד שהפרסום שלכם יהיה ב'דף נחיתה' עצמאי.

למה?

כי אם דף המכירה הינו חלק מאתר גדול יותר, הלקוחות שיכנסו אליו לא יהיו ממוקדים רק בו אלא יהיו חשופים למידע נוסף ופרסומים שונים אחרים, דבר שיגרום להם לאבד את הקשב למוצר שלכם.

אבל אם טקסט המכירה נמצא בתוך דף נחיתה עצמאי שאינו קשור לאתר מסוים (ובנוי כמובן בצורה מקצועית), הוא ימקד את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי אך ורק אל המוצר שאתם רוצים למכור, ולכן הוא ימכור הרבה יותר.

(כמובן שהדבר נכון גם למנהלי עמותות המפעילים דף התרמה אינטרנטי).


בהצלחה במיקוד תשומת לב הלקוח!


אפרים.


----

רוצים לשדרג את החשיבה העסקית שלכם?

הצטרפו לקהילת העסקים של יעדים בוואטסאפ, בה חברים מעל 700 בעלי עסקים הנהנים מידי שבוע מטיפים איכותיים, מועילים ויישומיים לעסק!

לחצו כאן!