במאמר האחרון (למי שפספס ניתן לקרוא שוב כאן) הבטחתי שארחיב עוד בקשר לתובנות, שאמרו לי ארבעה מנהלים בכירים איתם הלכתי להתייעץ בזמן שהקמתי את חנות חומרי הבניין שלי.
קרא עודכשהקמתי בעבר את חנות חומרי הבניין שלי, התלבטתי מה יכול לעזור לי להתקדם ולפרוץ. היו לי הרבה מחשבות ורעיונות, אבל החלטתי לעשות משהו קצת נועז ולא מקובל.
קרא עודסביר להניח שהאנשים בקרובים אליכם לא ממש יודעים מה אתם עושים בעסק ומי קהל היעד שלכם. למה זה חשוב?
קרא עודלאור הסגר שהתרגש כאן על כולנו ומבלי להיכנס לדיון לגבי האפקטיביות שלו, הגיע הזמן להתייחס אל הנושא הפופולרי ביותר בשנה האחרונה: משבר הקורונה. כל מי שנמצא כאן וודאי יודע את הגישה הכללית שלנו להתמודד עם משבר הקורונה (רמז: קדימה להסתער!) מה גם שניתן לציין שהציבור מגיב באדישות מרשימה לסגר הנוכחי. אז בהנחה שאתם כבר מסתערים על קידום העסק בוא נראה מה ניתן ללמוד מהנגיף עצמו להתנהלות שלנו.
קרא עודבמאמר הקודם ראינו שניתן ללמוד מהנגיף איך להיות ויראלי בעסק ואיך לגרום לכל לקוח מרוצה להביא עוד לקוחות אחריו, ממש כמו התפשטות הנגיף.
קרא עודחושבים להכניס שותף או שותפה להתנהלות היומיומית איתכם בעסק או יש לכם שותפים עסקיים בשלב הזה? אם כן, תכינו כוס קפה, שתי עוגיות, ותחזרו לקרוא ביישוב את הדעת את הדברים הבאים:
קרא עודהוא בפלונטר לא קטן, הוא צריך לפרנס משפחה שלמה. לא בנוי לניהול עובדים, אין לו בעיה בניהול הזמן וההוצאות לא כ"כ גבוהות אז מה הבעיה?
קרא עודחנוכה! מה נוכל ללמוד מהחג הזה בניהול העסק שלנו?
קרא עודמתי אנחנו אמיתיים? מתי אנחנו שמים מסכה? מבט עסקי על חג פורים שמלא בהסתרות, מסכות ותחפושות אך עדיין מלמד אותנו מסר חשוב בחיים.
קרא עודהחלום שלנו לראות את העסק פורח ממש בוער בנו, אבל רבים מאיתנו חווים אם נרצה ואם לא- את התחושה שחייבים לשרוד. איך מוצאים את הראש מעל המים?
קרא עוד