במקום להחליף – נסו לתקן את השרשרת.

פעמים רבות בעלי עסקים (אשר לרובם אין הכשרה מקצועית בתחומי הניהול) עושים פעולת שיווק כדי להביא עוד לקוחות לעסק.

שיווק הוא נושא מורכב, והפעולות שלנו לא תמיד מצליחות.

הטעות הנפוצה ביותר היא שכאשר הפעולה לא הצליחה לנו, אנו מסיקים שלא כדאי היה לעשות אותה או שלא כדאי לעשות אותה שוב.

קבלו כלי קריטי לשיווק נכון בעסק:

כל פעולת שיווק מורכבת משרשרת פעולות קטנות יותר.

ביצעתם פעולת שיווק אך היא לא עבדה? הישירו מבט אל הנתונים (אין לכם אותם? השקיעו את הזמן הדרוש בכדי לאספם), נתחו בדיוק איזה חלק בשרשרת הפעולות לא עבד, ופשוט נסו לתקן אותו, לפני שאתם מתייאשים מפעולת שיווק זו ורצים לחפש אחר פעולות אחרות.


לדוגמא – פרסמתם מודעה דיגיטלית אך היא לא הביאה מכירות?

עצרו ובדקו - האם המודעה הגיעה למספיק אנשים? האם היא הניעה מספיק אנשים לפנות אליכם? האם הפונים קנו בפועל?

לעתים, נצטרך לעשות כמה וכמה נסיונות ושיפורים עד שנגיע לפעולת שיווק מנצחת – זוהי הדרך הארוכה שהיא קצרה.


בהצלחה!


אפרים.


----

רוצים לשדרג את החשיבה העסקית שלכם?

הצטרפו לקהילת העסקים של יעדים בוואטסאפ, בה חברים מעל 700 בעלי עסקים הנהנים מידי שבוע מטיפים איכותיים, מועילים ויישומיים לעסק!

לחצו כאן!