הפסיקו לדבר על מה שמעניין אתכם והתחילו לדבר על מה שמעניין את הלקוח

בכל תהליך מכירה כאשר אנו מדברים עם לקוח פונטנציאלי הנטייה הטבעית שלנו היא לדבר באריכות על העסק, על המוצר ועל השירותים שלנו. 

אך שימו לב, בתהליך מכירה מוצלח נקשיב היטב דווקא לצרכים של הלקוח איתו אנחנו משוחחים, וכשאנו מדברים, עלינו להתמקד באותם היבטים שנותנים מענה לצרכים של הלקוח ובעיקר לתת דגש על הפתרון שיבוא ללקוח מהשימוש בשירות שלנו.

אז לסיכום, בכדי להגיע לתהליכי מכירה משופרים הפסיקו לדבר על עצמכם ועל מה שמעניין אתכם והתחילו להקשיב ולדבר על מה שמעניין את הלקוח שלכם. 


בהצלחה,