כך תהפכו את הידע המקצועי שלכם לשירות בעל ערך כספי #2

כמו שכתבתי בטיפ הקודם,  לרוב בעלי העסקים ישנו ידע מקצועי עצום, בדרך כלל הרבה יותר ממה שהם חושבים. 


אז הנה דרך נוספת לנצל את הידע הזה לטובת העסק, והפעם כדי לשווק.


ישנו מושג שנקרא שיווק מבוסס ידע. למשל, כאשר אני מפרסם את הידע המקצועי שלי על מנת לגרום ללקוחות פוטנצייאלים להכיר אותי, להתרשם מהידע שלי וכך להגדיל את אחוז הפונים אלי, את אחוז סגירת העסקות וכו'.


זה יכול להיות בקבוצת דיוור, בקבוצות וואצאפ, בטור בעיתון ובשלל דרכים נוספות.


אז זכרו - הידע שלכם הוא משאב אדיר. נצלו אותו בחכמה לטובת קידום העסק שלכם.


בהצלחה