כך תפוגגו את המתח שנוצר לעיתים בשיחות המכירה שלכם

ישנן שיחות מכירה בהם הלקוח פנה אלינו בצורה מפורשת כדי לקנות, 

מאידך ישנן שיחות שבהן אנו פונים ללקוח או שלקוח פונה אלינו ללא בקשה מפורשת לשמוע על השירות או המוצר שלנו.

בשיחות אלו לעיתים ישנו מתח כאשר אנו באים ו"בפתאומיות", מציעים ללקוח לקנות והוא עלול אפילו להיות מופתע מכך.


על מנת לעשות את המעבר משיחה "סתמית" ל "שיחת מכירה" בצורה טובה ונעימה ההמלצה לי אליכם היא: 

לבקש את רשותו של הלקוח - למשל לומר משפט בסגנון של "ממה שאני שומע נשמע שהמוצרים שלי יוכלו לעזור לך, אתה מעוניין לשמוע על השירות שלנו?"


בצורה זו ניתן לעשות את המעבר בצורה קלה ונעימה.

כמובן מצאו את הניסוח המתאים לכם.


בהצלחה רבה