כשאת הלקוח מעניין רק דבר אחד..

ישנם לקוחות שמיד בתחילת השיחה מעניין אותם רק דבר אחד - המחיר!

איך מתמודדים עם לקוחות מעין אלו בצורה נכונה?

לטעמי לא נכון "להיכנע" לבקשת הלקוח ולמסור מחיר בתחילת השיחה.


בשיחת מכירה נכונה נסביר ללקוח מהו המוצר שלנו ובמה הוא מועיל לו ורק לאחר מכן ננקוב במחיר. לא כי אנו חוששים מהמחיר, להיפך. אם נאמין במוצר שלנו אין לנו ממה לחשוש. אלא שרק אחרי שהסברנו את התועלת במוצר הלקוח יכול באמת לקבל החלטה נכונה.

 

אז בפעם הבאה שלקוח לוחץ עליכם לקבל מחיר כבר בתחילת השיחה הסבירו לו שאתם צריכים לשאול מספר שאלות, לבדוק האם המוצר או השירות שלכם בכלל מתאים לו ולהסביר לו מספר דברים כדי להציג לו את המחיר.


ואם הוא פשוט לא מוכן לשמוע, לא בטוח שזה הלקוח שאתם רוצים...


בהצלחה רבה,

אפרים