עם איזו בעיה התמודדתי בניהול הזמן שלי ומה תוכלו ללמוד מכך?

הפעם אני רוצה לשתף אתכם באתגר שהיה לי בניהול הזמן ובתובנה בנוגע להתמודדות עם דברים בלתי מתוכננים. היתה לי תקופה מסויימת בעבר שסבלתי מפער משמעותי מדי בין מה שתכננתי לבין מה שקרה בפועל. יום אחר יום נסיתי לשפר את התכנון ובכל יום צצה לה איזו משימה דחופה או משהו שלא סובל דיחוי וטרף את הקלפים..

מכירים את הסיטואציה הזו?

באותם ימים נפלה בדעתי התובנה הבאה - ישנם זמנים או תקופות שבהם עבודת הניהול שלי היא מציאת פתרון לבעיות בלתי מתוכננות, פשוט כך. החלטתי להפוך את הבלתי מתוכנן למתוכנן! אם אני בתפקיד שבו כל יום צצים דברים לא מתוכננים - כך אמרתי לעצמי - לא אמלא את היומן עד אפס מקום ואז אתן לו לקרוס לי בין הידיים. שריינתי ביומן זמן מיוחד לטפל באירועים הללו, הבלתי מתוכננים, ובכך הפכתי אותם למתוכננים.


ניהול הזמן שלי התשנה מן הקצה אל הקצה בעקבות יישום התובנה הזו ואני מאד מקווה שגם אצלכם זה יהיה המצב..

הרבה הצלחה!