אני אשם!

הנטיה הטבעית שלנו היא לזרוק את האחריות על כולם. כולם חוץ מעצמינו. אבל דווקא אם נלמד לקחת אחריות על הכשלונות (כן, גם של אחרים) נוכל להצעיד את העסק שלנו ואת עצמינו כמה צעדים קדימה.

קרא עוד
תובנות מעוררות מחשבה

במאמר האחרון (למי שפספס ניתן לקרוא שוב כאן) הבטחתי שארחיב עוד בקשר לתובנות, שאמרו לי ארבעה מנהלים בכירים איתם הלכתי להתייעץ בזמן שהקמתי את חנות חומרי הבניין שלי.

קרא עוד
מה אמרו לי ארבעה מנהלים בכירים?

כשהקמתי בעבר את חנות חומרי הבניין שלי, התלבטתי מה יכול לעזור לי להתקדם ולפרוץ. היו לי הרבה מחשבות ורעיונות, אבל החלטתי לעשות משהו קצת נועז ולא מקובל.

קרא עוד
תערכו ניסויים בבני אדם. זה מביא לקוחות!

סביר להניח שהאנשים בקרובים אליכם לא ממש יודעים מה אתם עושים בעסק ומי קהל היעד שלכם. למה זה חשוב?

קרא עוד
מאחל לכם להידבק בנגיף!

לאור הסגר שהתרגש כאן על כולנו ומבלי להיכנס לדיון לגבי האפקטיביות שלו, הגיע הזמן להתייחס אל הנושא הפופולרי ביותר בשנה האחרונה: משבר הקורונה. כל מי שנמצא כאן וודאי יודע את הגישה הכללית שלנו להתמודד עם משבר הקורונה (רמז: קדימה להסתער!) מה גם שניתן לציין שהציבור מגיב באדישות מרשימה לסגר הנוכחי. אז בהנחה שאתם כבר מסתערים על קידום העסק בוא נראה מה ניתן ללמוד מהנגיף עצמו להתנהלות שלנו.

קרא עוד
למה באמת שאאחל לכם להיות מוטציה?

במאמר הקודם ראינו שניתן ללמוד מהנגיף איך להיות ויראלי בעסק ואיך לגרום לכל לקוח מרוצה להביא עוד לקוחות אחריו, ממש כמו התפשטות הנגיף.

קרא עוד
לא רוצים להישאר רק עם המריבות? כדאי שתקראו..

חושבים להכניס שותף או שותפה להתנהלות היומיומית איתכם בעסק או יש לכם שותפים עסקיים בשלב הזה? אם כן, תכינו כוס קפה, שתי עוגיות, ותחזרו לקרוא ביישוב את הדעת את הדברים הבאים:

קרא עוד
חידה עסקית (וגם סיפור נוגע ללב)

הוא בפלונטר לא קטן, הוא צריך לפרנס משפחה שלמה. לא בנוי לניהול עובדים, אין לו בעיה בניהול הזמן וההוצאות לא כ"כ גבוהות אז מה הבעיה?

קרא עוד
מה נוכל ללמוד מחג החנוכה על ניהול העסק שלנו?

חנוכה! מה נוכל ללמוד מהחג הזה בניהול העסק שלנו?

קרא עוד
פורים. מסיכות. עסקים. תחפושות. החיים.

מתי אנחנו אמיתיים? מתי אנחנו שמים מסכה? מבט עסקי על חג פורים שמלא בהסתרות, מסכות ותחפושות אך עדיין מלמד אותנו מסר חשוב בחיים.

קרא עוד
צריכים שנורקל? מצליחים להחזיק את הראש מעל המים?

החלום שלנו לראות את העסק פורח ממש בוער בנו, אבל רבים מאיתנו חווים אם נרצה ואם לא- את התחושה שחייבים לשרוד. איך מוצאים את הראש מעל המים?

קרא עוד