למה לעשות עסקים?! בואו נלך לקזינו!

ישבנו חלק מצוות 'יעדים' וחשבנו על פורים הקרב ובא ועל עולם העסקים מתוך אמונה שאם הכל יתבשל בסיר אחד מן הסתם יצאו 'תבשילים' טעימים… בואו ננסה.

קרא עוד
היום אגלה לכם את האמת העומדת מאחורי הקלעים...

בשביל מה אתם עובדים כל כך קשה? חשבתם פעם לאן אתם רוצים להגיע? הגיע הזמן לפתוח הכל על השולחן - מטרות, יעדים ומוטיבציה.

קרא עוד
זהירות, מניפולציה!

"אם תחזור אלי בשעה הקרובה - זה המחיר. אחר כך? פי שניים" יצא לכם לשמוע משפטים כאלו? עולם המכירות היום מאד מניפולטיבי- זה חייב לעבוד ככה?

קרא עוד
אחי, שחרר אותי! יוצאים לחרות עם יעדים!

מי לא רוצה חופש?! לעשות, להרגיש ולחשוב מה שבא לי, משוחרר, פתוח... איזה יופי! ומה אחרי זה? בואו נדבר על זה במאמר מיוחד על חג החרות, בעלי עסקים ומה שביניהם.

קרא עוד
גם אתם חולמים שהעסק 'יעבוד' בלעדיכם?!

מימכם לא חלם על עסק שנוסע לבד? על שחרור מהצורך להיות בעסק (כמעט) בלי הפסקה? אז שניה לפני שאתם ממשיכים הלאה - יש לנו כמה טיפים למימוש החלום שלכם!

קרא עוד
נו, אז החלום של כולנו ריאלי או סתם דמיונות?

העבודה מול הלקוחות היא פעמים רבות קשה ושוחקת. אתם חולמים להשתחרר ממנה בלי שהלקוחות ירגישו?

קרא עוד
אז מה אתה מציע? לתת מחיר יקר או זול?

היום נעסוק ב'דילמת המחיר' המטרידה (כמעט) כל בעל עסק. מחד, מחיר זול יכול לעזור לנו להביא הרבה מאד לקוחות, במיוחד עם אפקט 'חבר מביא חבר', ובכך להגדיל את מחזור המכירות ואת הרווחיות בעסק. מאידך, ככל שהמחיר יקר יותר אז הרווח גדול יותר וכולנו רוצים לעבוד במחירים שבסוף משתלמים לנו.

קרא עוד
אל תשאלו מה היה לי עם סוכן הביטוח שלי ממש לפני כמה שבועות..

סיפור מעניין על פאדיחה ותוצאותיה... תקלות בעסק הם דבר שקורה. תמיד. עסק טוב נמדד לא בכמות התקלות אלא בצורת ההתמודדות שלו איתן.

קרא עוד
מה שחיוך של ילד יכול לפעול..

דד ליין שמתקרב ומשימות שצריך לעשות ועד מתי רק לחץ-של-הרגע-האחרון יזיז אותי?! אין מתכון אחר שיעזור לי לעשות הכל בזמן ובטוב?!

קרא עוד
פשוט להסתכל אחרת!

לפעמים רק צריך לשנות זווית הסתכלות ומי שהיתה נראית כחברה בקריסה הופכת להיות חברה רווחית עם פוטנציאל גדול - סיפור מעניין מחדר היעוץ של חברת 'יעדים'

קרא עוד
נאלצים לפטר עובד? זה עלול להיות סיוט רציני..

זהו. ניסיתם הכל ולא הלך. העובד הזה חייב ללכת הביתה... עם כל הקושי יש לכם אפשרות לתת לו מתנה! לא פיצויי, לא מענק להשקיט את המצפון, משהו אחר ומשמעותי....

קרא עוד
עם איזה כלי אני אוהב לעבוד?

מי אני?! מנהל שחושב קדימה או 'אינסטלטור עסקי' שעסוק בלסתום חורים ולפתור בעיות בעסק? יש לנו סוד בשבילכם...

קרא עוד